Veelgestelde Vragen
Hoe werkt ETENenETEN.nl?
ETENenETEN.nl is gericht op betrouwbaarheid, veiligheid en snelheid. Ons doel is het bestellen van eten zo makkelijk mogelijk te maken voor een ieder. Hierbij moet het doorsturen van de bestelling zo snel en veilig mogelijk verlopen. Daarom heeft ETENenETEN.nl een eigen PC software ontwikkelt die direct in contact staat met onze restaurants. Zodra er een bestelling geplaatst wordt, bevestigt het restaurant met één druk op de knop de ontvangst van de bestelling. Middels onze software weten wij altijd wanneer het restaurant de bestelling leest en uitprint. Hierdoor zijn wij een van de meest betrouwbare bezorg- en bestelsites van Nederland.
Is online bestellen wel veilig?
Jazeker, ETENenETEN.nl werkt samen met een ervaren payment provider. Deze regelt al onze online betalingen. Al je betalingsgegevens worden beschermd, zodat deze informatie niet door derden kan worden achterhaald.
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Je kunt je bestelling betalen via iDeal of natuurlijk gewoon met contant geld. Contante betalingen vinden plaats aan de bezorger. Hou er rekening mee dat je meestal niet kunt pinnen bij de bezorger. Toch liever zekerheid, dan gewoon via iDeal.
Hoe hoog zijn de transactiekosten bij online betalen?
Voor het gebruikmaken van online betalen vragen wij € 0,35 transactiekosten. Deze kosten worden aan het eind van je bestelling in je winkelmandje toegevoegd. Transactiekosten zijn kosten die banken/betaalproviders rekenen voor online betalingen en kosten die gemaakt worden bij de verwerking van deze betalingen.
Waarom moet ik transactiekosten betalen bij online betalen?
ETENenETEN.nl is een schakel tussen klant en restaurant. Wij willen altijd transparant zijn richting onze klanten.
Transactiekosten zijn kosten die banken/betaalproviders rekenen voor online betalingen en kosten die gemaakt worden bij de verwerking van deze betalingen. Daarom zullen deze kosten nooit doorberekend worden bij contante betalingen.
Kan ik Paypal als betaalmethode gebruiken?
Nee, dat is helaas niet mogelijk maar we zijn er mee bezig om in de toekomst deze betaal methode toe te voegen.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja, afhalen is zeker mogelijk. U kunt te allen tijde op onze website de keuze maken tussen bezorgen of afhalen.
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Afhankelijk van de drukte bij het restaurant duurt het gemiddeld 45 tot 60 minuten voordat jouw bestelling bezorgd wordt.
Op zon- en feestdagen kan dit door de extra drukte helaas wat langer duren. Ook de weersomstandigheden kunnen de bezorgtijden beïnvloeden.
Tijdens het afronden van je bestelling kan je kiezen om je bestelling zo snel mogelijk te laten bezorgen of op een specifiek tijdstip. Het restaurant probeert altijd met dit tijdstip rekening te houden.
Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?
Afhankelijk van de drukte bij het restaurant duurt het gemiddeld 20 tot 30 minuten voordat je jouw bestelling kunt afhalen.
Op zon- en feestdagen kan dit door de extra drukte helaas wat langer duren. Ook de weersomstandigheden kunnen de afhaaltijden beïnvloeden.
Tijdens het afronden van je bestelling kan je kiezen om je bestelling zo snel mogelijk af te halen of op een specifiek tijdstip. Het restaurant probeert altijd met dit tijdstip rekening te houden.
Wat zijn de bezorgkosten?
De bezorgkosten zijn afhankelijk van het adres waar je bestelling bezorgd moet worden en de bezorgkosten die door het restaurant worden gehanteerd voor jouw postcodegebied.
Ik wil mijn bestelling wijzigen, kan dat?
De snelste manier om een wijziging door te geven is door direct contact op te nemen met het restaurant waar je hebt besteld. Wanneer je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je een e-mail met de contactgegevens van het restaurant.
Ik wil mijn bestelling annuleren, kan dat?
Bij het online bestellen van eten speelt timing een belangrijke rol. Als je meteen na het plaatsen van je bestelling contact opneemt met het restaurant, dan is het misschien nog mogelijk de bestelling te annuleren. Het kan echter zo zijn dat het restaurant de bestelling reeds klaar heeft en deze onderweg is, in dit geval is het helaas niet mogelijk de bestelling te annuleren.
De geleverde bestelling klopt niet, wat moet ik doen?
Mocht je een verkeerde bestelling hebben ontvangen dan verzoekt ETENenETEN.nl je om eerst contact op te nemen met de desbetreffende restaurant. Die zijn namelijk verantwoordelijk voor het leveren van de juiste bestelling. De contactgegevens van het restaurant ontvangt u altijd in uw bevestigingsmail na het plaatsen van de bestelling. Mocht u het restaurant niet kunnen bereiken dan kunt u alsnog met ETENenETEN.nl contact opnemen.
Ik heb een bestelling geplaatst, maar deze nooit ontvangen. Wat moet ik doen?
Als uw bestelling niet is bezorgd, dan kunt u het beste eerst contact opnemen met het desbetreffende restaurant. Het restaurant is namelijk verantwoordelijk voor de bezorging van je bestelling. Wij adviseren u ook om een email te sturen naar ETENenETEN.nl om te achterhalen wat er is gebeurd.
Mijn bestelling is enorm vertraagd, wat nu?
Wanneer uw bestelling is vertraagd, raden we je aan direct contact op te nemen met het desbetreffende restaurant.
Heb je het antwoord op je vraag niet kunnen vinden?
Stuur dan gerust een email naar info@ETENenETEN.nl en wij zullen je helpen!
ETEN en ETEN
Asselsestraat 102c - 7311 ER Apeldoorn - Klantenservice 085 0160 422